پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حوزه علمیه یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان تمام تلاش خود را جهت برنامه ریزی و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات دهه امامت و ولایت به ویژه جشن عید سعید غدیرخم انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، جلسه نهادهای حوزوی با حضور مدیرکل صدا و سیما مرکز استان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان به برگزاری باشکوه دهه امامت و ولایت تاکید کرد و اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی و فرهنگی استان تمام تلاش خود را جهت برنامه ریزی و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسمات دهه امامت و ولایت به ویژه جشن عید سعید غدیرخم انجام دهند.

وی ادامه داد: برگزاری جشن عید غدیر مهم است و باید همانند محرم به غدیر نیز به صورت عمومی توجه شده و برنامه های جشن عید غدیر به صورت گسترده توسط مردم در تمام مساجد با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شود.

در ادامه این جلسه جهت برگزاری دهه امامت و ولایت پیشنهاداتی مطرح شد که از جمله آنها می توان به «برگزاری مسابقه کتابخوانی»، «برگزاری مسابقه نقاشی و داستان ویژه کودکان و نوجوانان»، «نصب بنر و فضاسازی شهری»، «برپایی موکب»، «اطعام روز غدیر»، «کمک به نیازمندان»، «تهیه چند سری جهیزیه»، «تولید محتوای رسانه ای» و «راه اندازی پویش من غدیری ام»، اشاره کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha