جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابرکوه

حوزه/ مدیر و معاون اداری مالی حوزه علمیه خواهران استان یزد در سفر به شهرستان ابرکوه، با مدیر و پرسنل  مدرسه علمیه کوثر(سلام الله علیها) این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام و المسلمین محمد کارگر شورکی، امروز در سفر یک روزه به شهرستان ابرکوه یکی از مناطق دوردست به مرکز استان، با طلاب، مدیر و کادر مدرسه علمیه خواهران کوثر این شهر دیدار و گفتگو کرد.

 مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در این دیدار از زحمات مدیر وکادر مدرسه ابرکوه، تشکر و قدردانی کرد و در جریان وضعیت تحصیلی طلاب و همچنین برگزاری امتحانات ترم دوم قرار گرفت.

در ادامه این دیدار خانم محمدخانی مدیر مدرسه ابرکوه، با خیر مقدم و خوش آمدگویی، به گزارش مختصری از وضعیت آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اداری مالی مدرسه پرداخت و وضعیت پذیرش طلاب ورودی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در این مدرسه را ۱۷ نفر اعلام و اظهار امیدواری کرد: با تلاش اساتید و کادر مدرسه، بتوان طلاب مستعد را پرورش وتحویل جامعه داد.

وی بعضی مشکلات پیش روی مدرسه را بیان و ابراز کرد: با کمک هیئت امناء و همکاری مدیریت استان، این مسائل و مشکلات نیز بر طرف شود.

در ادامه مدیر استان از قسمت های مختلف ساختمان و همچنین از ساختمان موقوفه این مدرسه بازدید کرد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha