پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام موسوی، مدیر مرکز خدمات آذربایجان شرقی با حجت الاسلام محمدی، مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرگزاری از تبریز حجت اسلام موسوی، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی با حجت الاسلام مهدی محمدی، مدیر جدید حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار حجت اسلام موسوی، ضمن تبریک انتصاب حجت اسلام محمدی به سمت ریاست حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی گفت: حوزه های علمیه خواهران در برنامه های معرفتی و فرهنگی نقش موثری را در جامعه می توانند ایفا کنند که امیدواریم با حضور شما این امر مورد توجه بیشتری قرار گرفته و بیش از پیش در توانمندسازی طلاب و ایفای نقش و رسالت طلبگی پس از فارغ التحصیلی نیز برنامه ریزی و هدایت تحصیلی و تبلیغی هدفمندی صورت گیرد. 

حجت الاسلام محمدی ضمن خیر مقدم، آمادگی مدیریت حوزه علمیه خواهران استان آذربایجان شرقی را برای برنامه ریزی مشترک جهت اجرای برنامه مهارتی و معرفتی و... اعلام می کند و پیشنهاد تشکیل جلسات کارشناسی برای بررسی برنامه راهبردی مشترک را ارائه نمود که از این طریق بتوان فعالیت های موثرتری را برنامه ریزی کرد.

دیدار مدیر مرکز خدمات با مدیر جدید حوزه علمیه خواهران آذربایجان شرقی

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha