پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در سفری دو روزه به قم، ضمن دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی، جلساتی با اعضا مجمع نمایندگان طلاب و تشکل فراگیر گروه های تبلیغی به جهت آشنایی و رفع مشکلات موجود برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در سفری دو روزه به قم، ضمن دیدار با مرجع تقلید حضرت آیت الله نوری همدانی، جلساتی با اعضا مجمع نمایندگان طلاب و تشکل فراگیر گروه های تبلیغی به جهت آشنایی و رفع مشکلات موجود برگزار کرد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان،  در جمع اعضای مجمع نمایندگان طلاب و فضلای همدانی مقیم قم، ضمن تشریح وضعیت فرهنگی-اجتماعی استان، در جریان مشکلات و مسائل مربوط به طلاب و فضلای همدانی مقیم قم قرار گرفت و مقرر گردید تا جلسات تعاملی به صورت مستمر برای رفع مشکلات موجود و استفاده از ظرفیت طلاب همدانی برگزار شود.

گزارشی از سفر دو روزه نماینده ولی فقیه در استان همدان به قم

همچنین از نماینده ولی فقیه در استان همدان دعوت شد تا در اولین فرصت در جمع طلاب و فضلای همدانی مقیم قم حضور پیدا کند و از نزدیک با طلاب به گفت‌وگو بپردازد.

گفتنی است در طول دو سال گذشته از حضور حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در همدان به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه چندین نوبت جلساتی با حضور طلاب همدانی مقیم قم با وی به جهت رفع موانع و برخی مشکلات برگزار شده و این جلسات نیز مقرر شد تا در راستای همین اهداف برگزار شود.

جلسه بعدی امام جمعه همدان در جمع اعضای تشکل فراگیر گروه های تبلیغی بود که در این جلسه نیز با تاکید بر لزوم کار گروهی و تشکیلاتی، خواستار توجه ویژه و مورد حمایت قرار دادن فعالیت‌های تبلیغی طلاب همدانی شد.  

گزارشی از سفر دو روزه نماینده ولی فقیه در استان همدان به قم

در شروع این جلسه نیز حجت الاسلام مهدی ارتقایی دبیر تشکل فراگیر گروه‌های تبلیغی طلاب، گزارشی از فعالیت‌های این مجموعه در راستای حمایت و سازماندهی فعالیت‌های مبلغان در غالب گروه‌های تبلیغی در سراسر کشور خصوصا طلاب همدانی ارائه کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha