پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
غیزانیه

حوزه/ مسئول امداد و پشتیبانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، با اشاره به اعزام تانکرهای آب به خوزستان، گفت: تعداد ۱۰ تانکر به شهرهای هویزه، سوسنگرد و دشت آزادگان اعزام شده و اکنون بالغ‌ بر ۱۸ روز مشغول آب‌رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، محسن دیناری، مسئول امداد و پشتیبانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان، در رابطه با اعزام تانکرهای سایر استان‌ها به خوزستان، اظهارداشت: در پی خشک‌سالی استان خوزستان و کم‌آبی که در شهرهایی همچون دشت آزادگان و بعضی از شهرهای این استان، سردار شاهوارپور از فرمانده کل سپاه درخواست کمک در این زمینه داشتند که سردار سلامی دستور داد تا تانکرهای آب‌رسانی از استان‌های کشور به خوزستان اعزام شوند.

مسئول آماد و پشتیبانی سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: تانکرهای آب‌رسان در دو مرحله به شهرهای دشت آزادگان و هویزه اعزام و از امروز روند آب‌رسانی آغاز شده است.

وی از توزیع روزانه حدود ۴۰۰ هزار لیتر آب توسط تانکرها برای این مناطق خبر داد و بیان کرد: از ابتدای وقوع تنش آبی در خوزستان با هماهنگی و دستور فرمانده کل سپاه اسلامی استان خوزستان تعداد ۱۰ تانکر به شهرهای هویزه، سوسنگرد و دشت آزادگان اعزام شده و اکنون بالغ‌بر ۱۸ روز مشغول آب‌رسانی به مردم هستند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha