شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
پیام تسلیت مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، گفت: خواهران طلبه استان یزد از محضر استاد فرج نژاد، در دوره‌های آموزشی سواد رسانه ای و... به صورت حضوری و مجازی، بهره های فراوانی برده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، در پیامی حادثه دلخراش درگذشت استاد محمدحسین فرج نژاد به همراه همسر و فرزندانش را تسلیت گفت و نوشت: خبر ناگوار و غم انگیز درگذشت مظلومانه، فاضل گرانقدر، طلبه مجاهد، پژوهشگر ارجمند و فرهیخته گرامی جناب مستطاب آقای محمدحسین فرج نژاد به همراه اعضای محترم خانواده اش، در سانحه رانندگی موجب تأسف و تأثر شد.

وی گفت: خواهران طلبه استان یزد از محضر این استاد بزرگوار، در دوره های آموزشی سواد رسانه ای و... به صورت حضوری و مجازی، بهره های فراوانی برده اند، هرچند فقدان این استاد برجسته، خسارتی بزرگ برای جامعه علمی، انقلابی، فرهنگی و حوزوی می باشد، اما یاد و راه او توسط شاگردانش زنده و ادامه دارد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، بیان کرد: اینجانب از طرف خود و همکارانم در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد، این مصیبت را به جامعه علمی، شاگردان و دوستداران او در استان یزد و سایر استان ها و شهرستان ابرکوه به ویژه بستگان آن فقید سعید، تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند مهربان برای آن عزیز سفر کرده و همراهانش رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.  

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha