پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاری نخستین نشست توجیهی مدرسه تابستانه کنشگری اجتماعی

حوزه/ نخستین نشست توجیهی مدرسه تابستانه کنشگری اجتماعی با حضور معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نخستین نشست توجیهی آموزش‌های کاربردی مدرسه تابستانه کنشگری اجتماعی حوزه های علمیه خواهران با حضور خانم معصومه ظهیری برگزار شد.

در این نشست که جمعی از مدیران و معاونین مدارس علمیه خواهران کل کشور حضور داشتند در مورد اهداف، ضرورت‌ها و سیاست‌های مدرسه کنشگری اجتماعی تبادل نظر شد.

خانم ظهیری، معاون فرهنگی حوزه‌های علمیه خواهران کشور در این نشست ضمن تأکید بر حضور گسترده خواهران طلبه در فعالیت های اجتماعی، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم و رسالت‌های اصلی خواهران طلبه شرکت در برنامه‌های کنشگری اجتماعی است.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران با دعوت از خواهران طلبه جهت حضور در مدرسه کنشگری اجتماعی، افزود: معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران برنامه‌ها و دوره های آموزشی متنوعی برای مهارت آموزی طلاب خواهر تدارک دیده است و خواهران طلبه با توجه به استعدادها و سلایق خود می توانند در این برنامه ها و دوره ها شرکت کنند.

در پایان این نشست نیز خانم زاهره سادات میرجعفری، مسئول اداره رصد آسیب‌های اجتماعی حوزه علمیه خواهران با اشاره بر حضور چشم گیر و پرشور مدارس علمیه در این برنامه، گفت: حوزه های علمیه خواهران پشتیبانی های متنوعی از جمله حمایت و صدور گواهی آموزشی معتبر را برای این دوره تدارک دیده است.

گفتنی است، این مدرسه تابستانه به صورت کاملا مجازی و با مشارکت حوزه های علمیه خواهران و مؤسسه راه روشن برگزار می‌شود و متقاضیان می‌توانند از طریق لینک https://b2n.ir/d17658 در این دوره ثبت نام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha