پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فراخوان جذب اعضای هیئت علمی پژوهشکده زن و خانواده

پژوهشکده زن و خانواده مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران جهت جذب اعضای هیئت علمی در سال ۱۴۰۰ اعلام فراخوان داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «پژوهشکده زن و خانواده» برای تکمیل اعضای هیئت علمی خود در حوزه های پژوهشی «امر جنسی»، «جنسیت و تربیت»، «جنسیت و ارتباطات»، «آسیب های اجتماعی زنان/ خانواده»، «تاریخ اجتماعی زنان و خانواده/ جامعه شناسی تاریخی زنان و خانواده»، «مطالعات راهبردی زنان و خانواده»، «اقتصاد، زن و خانواده» و «مطالعات اسلامی جنسیت» اقدام به جذب می کند.

گفتنی است، «مطالعات اسلامی جنسیت» پژوهشی روشمند  و بینارشته ای است که به مطالعه درباره «جنسیت در دین و علوم و فرهنگ اسلامی» می پردازد و توانمندی نقد حوزه های مطالعات اسلامی جنسیت، از انتظارات در مورد پژوهشگر این حوزه پژوهشی است و داوطلبان هیئت علمی دارای مدرک دکتری برای این ظرفیت لازم است تحصیلات عالی حوزوی نیز داشته باشند.

شرایط جذب اعضای هیئت علمی:

 داوطلبان لازم است دارای مدرک سطح ۴ حوزه یا دکتری دانشگاه و حداکثر ۴۰ سال سن باشند.

 رویکرد اسلامی پژوهشکده مورد توجه قرار گیرد. اولویت جذب در همه ظرفیت‌ها غیر از شرایط اختصاصی با طلاب حوزه علمیه، به ویژه خواهران است.

 داشتن دو اثر پژوهشی (کتاب، مقاله) متناسب با حوزه‌های پژوهشی مرتبط و مورد تایید ارزیابان پژوهشکده، در اولویت جذب مؤثر خواهد بود.

فارغ التحصیلان مقطع دکتری مطالعات زنان با توجه به رویکرد رساله، مجاز به انتخاب همه ردیف‌های جذب هستند؛ و برای جذب در ردیف «مطالعات اسلامی جنسیت» باید تحصیلات عالی حوزوی نیز داشته باشند.

محل خدمت اعضای هیئت علمی برای داوطلبان خواهر سکونت خانوادگی در قم یا تهران است و داوطلبان برادر نیز متعهد به حضور در قم یا تهران خواهند بود.

 پس از بررسی پیشینه علمی و پژوهشی، از داوطلبان برای حضور در جلسه مصاحبه دعوت خواهد شد و داوطلبانی که در مصاحبه تخصصی احراز صلاحیت شده‌اند به مصاحبه عمومی دعوت می‌شوند و جذب نهایی اعضای هیئت علمی پس از تأیید هیئت ممیزه خواهد بود.

گفتنی است، تا زمان تأیید نهایی عضو در هیئت ممیزه، فرد به عنوان پژوهشگر مقیم در پژوهشکده مشغول فعالیت خواهد بود.

علاقه مندان تا ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۰ فرصت دارند با مراجعه به نشانی اینترنتی http://wrc.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha