چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام ناصر هدایتی

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با صدور حکمی حجت‌الاسلام ناصر هدایتی را به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حمید رفیعی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی طی حکمی حجت‌الاسلام ناصر هدایتی را به‌عنوان سرپرست معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی منصوب و از زحمات حجت‌الاسلام بابا محمد ایزانلو تقدیر کرد.

در این حکم خطاب به حجت‌الاسلام هدایتی آمده است: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از مهم‌ترین رویش‌های انقلاب اسلامی است که با تصمیمی روشن‌بینانه و ژرف‌نگرانه باهدف تبلیغ و عرضهٔ اندیشهٔ تابناک اسلام ناب محمدی(ص) به جامعهٔ انقلابی به‌ویژه جوانان جویای حقیقت و معرفت، شکل گرفت.

این حکم می‌افزاید: اکنون در فصل نوین حرکت تحول‌خواهانه پیش روی سازمان تبلیغات اسلامی و همقدم با گام دوم انقلاب شکوهمندمان به‌سوی تمدن نوین اسلامی همچنین با توجه به اهمیت شرایط فرهنگی کشور و بهتر این استان جنابعالی را به‌واسطه سابقه ارزشمند علمی و تبلیغی اجرایی و انقلابی‌تان به‌عنوان «سرپرست معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی» منصوب می‌کنم.

در ادامه این حکم آمده است: تعامل هم‌افزا با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، تکیه‌بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در به میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبگی و اتصال وثیق به سرمایه‌های انسانی علمی و تبلیغی حوزه‌های علمیه و علماء مهم‌ترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده به شمار می‌آید.

حجت‌الاسلام رفیعی در ادامه حکم خود آورده است: همچنین بر خود لازم می‌دانم از زحمات مستمر برادر ارجمند و خدوم جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای بابامحمد ایزانلو که در طول سالیان متمادی برای اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی تلاش و کوشش کردند، تشکر و از درگاه خداوند منان برای شما و ایشان توفیق الهی و بهره‌مندی از ادعیه زاکیه حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه را طلب نمایم.

گفتنی است، حجت‌الاسلام ناصر هدایتی که پیش از این رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد بود، سابقه معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی را نیز در کارنامه اجرایی خود دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha