پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
واکسن

حوزه/یکی از ائمه جمعه استان هرمزگان گفت: توصیه من به دولتمردان این است که هم و غمشان را بر سلامتی ملت و کاهش آمار مرگ میر در کشور گذاشته و تلاش کنند همه مردم به زودی واکسن خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین بازماندگان، امام جمعه بندرپل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس، اظهار کرد: هم‌اینک با مشکلات زیادی در رابطه با شیوع کرونا در هرمزگان و به ویژه درشهرستان بندرخمیر روبه‌رو هستیم و بحران کرونا در همه جای ایران بوده اما شدت آن در این استان متأسفانه به گفته مسئولین بیشتر است. 

امام جمعه بندرپل افزود: این ویروس در استان هرمزگان شدید بوده و بعد از آن در استان های همجوار گسترده یافته و استان ها شرایط سختی را دارند  که ما در این شرایط سخت و شرایطی که کرونا تبدیل به یک فاجعه شده، بهترین راه را رعایت نمودن شیوه های بهداشتی و تزریق واکسن می دانیم. 

حجت الاسلام بازماندگان در پایان با بیان اینکه مسئولان به نحوه توزیع واکسن نظارت دقیق داشته باشند، گفت: توصیه من به دولتمردان این است که هم و غمشان را بر سلامتی ملت و کاهش آمار مرگ میر در کشور گذاشته و تلاش کنند همه مردم به زودی واکسن خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha