سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مسلمانان آمریکا

حوزه/ شورای روابط آمریکایی اسلامی در گزارشی از افزایش تبعیض، آزار و محدودیت علیه مسلمانان آمریکایی در ماه مه و ژوئن خبر داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شورای روابط آمریکایی اسلامی در گزارشی از افزایش تبعیض، آزار و محدودیت علیه مسلمانان آمریکایی در ماه مه و ژوئن خبر داد.

سایت "اکسیوس" تصریح کرد: شورای روابط اسلامی آمریکایی، یکی از بزرگترین سازمان اسلامی این کشور است که گزارش سالانه در خصوص موارد تبعیض علیه مسلمانان را منتشر می کند، امّا به دلیل افزایش این تبعیض در ماه های گذشته، این گزارش را در نیمه سال منتشر کرده است.

در گزارش این سازمان آمده است: شورای روابط اسلامی آمریکایی در گزارش خود از میان صد ها مورد تبعیض، ۳۸ مورد را مورد بررسی و کاوش قرار داده است.

به گفته این سازمان، این گزارش سعی دارد گوشه ای از زندگی روزانه مسلمانان آمریکایی که در معرض تهدید مرگبار اسلام هراسی قرار دارند را به تصویر بکشد.

در این گزارش، افزایش جنایت های تنفر آمیز علیه مسلمانان در پی درگیری اسرائیل و فلسطین در ماه مه به ثبت رسیده و به وقوع حوادثی علیه مساجد مثل تخریب و تجاوز های جسدی اشاره شده است.

این گزارش تصریح کرد: زورگویی و قلدری علیه دانشجویان مسلمان به سرعت افزایش یافته است به گونه ای که در موردی معلم یک کودک مسلمان را تروریسم توصیف کرده است.

این سازمان تأکید کرد: اسلام هراسی نه تنها برای مسلمانان، بلکه برای جامعه و آرامش آن، یک خطر و تهدید به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha