سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 970179
۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۶
مرابطون

حوزه/ معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، دوره تربیت مبلغ مرابطون را با دعوت از ۳۰ شرکت‌کننده برادر برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، معاونت تبلیغ حوزه علمیه خراسان، دوره‌ عمومی «تربیت مبلغ پادگان‌ها» با عنوان مرابطون را در ۲۰ ساعت آموزشی از تاریخ ۹ تا ۱۴ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار کرد.

مهارت ارتباط مؤثر، حلقه‌داری، معارف کاربردی، تبلیغ چهره به چهره، مطالعه، انتقال تجارب تبلیغی، آشنایی با محیط پادگان، آشنایی با مباحث حفاظتی، امنیتی و... ازجمله سرفصل‌های مطرح در این دوره بود.

بر اساس این گزارش، دوره مرابطون بر اساس بند ۲ و۳ اهداف کلان نظام جامع تبلیغ حوزه علمیه خراسان مبنی بر پشتیبانی محتوایی، روشی و ساختاری تبلیغ دین، مبلغان دینی و گروه‌های تبلیغی، ارتقا و کارآمدی شیوه‌های تبلیغ سنتی و ایجاد و گسترش روش‌های تبلیغی جدید و تخصصی، طراحی‌شده تا گفتمان تبلیغ را در سراسر خراسان به گفتمان راهبردی حوزه در محیط‌های خاص تبدیل کند.

گفتنی است، ۲۰۰ طلبه برادر در این دوره ثبت‌نام کردند که پس از برگزاری مصاحبه، از ۳۰ نفر برای شرکت در دوره دعوت به عمل آمد.

همچنین، دعوت از طلاب شاغل در رشته تخصصی تبلیغ برای شرکت در دوره و بهره‌مندی از این ظرفیت و برگزاری سه جلسه کارگاه عملی در هفته‌های آتی در محل پادگان‌ها، از دیگر فعالیت اجرایی آن به شمار می‌آید.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha