چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مجمع اتحادیه مؤسسات قرآنی

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی بوشهر از برگزاری انتخابات مجمع اتحادیه مؤسسات قرآنی استان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جواد احمدی‌منفرد، عصر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات مجمع اتحادیه مؤسسات قرآنی استان بوشهر اظهار داشت: انتخابات این مجمع به منظور تعیین اعضای هیئت مدیره و بازرسی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان، با حضور ۷۲ مؤسسه قرآنی، در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار شد. 

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر تصریح کرد: این انتخابات از ساعت ۹ صبح با معرفی کاندیداهای هیئت مدیره و هیئت بازرسی آغاز شد و کاندیداهای شرکت کننده در مراسم، پس از ارائه گزارش و برنامه‌های آتی خود در اتحادیه قرآنی استان در صورت کسب آراء، به همراه سایر مدیران مؤسسات قرآنی در این انتخابات شرکت کردند.

احمدی منفرد افزود: پس از رأی‌گیری و شمارش آراء، ابراهیم مرادی با ۵۳، جلال‌الدین محمدی با ۴۷، محمد حفظ الله با ۴۰، مهدی دهقانیان و محمد ادیب‌نیا با ۳۸، سیدمجتبی هاشمی با ۳۶ و اکبر پورآزاد با ۲۹ رأی به عنوان نفرات منتخب هیئت مدیره مشخص شدند. 

وی همچنین خاطرنشان کرد: اسماعیل تنگستانی با ۴۵ و آسیه ابراهیمی وقار با ۳۲ رأی نیز به عنوان بازرسان اصلی اتحادیه مؤسسات قرآنی مشخص شدند.  

گفتنی است، این انتخابات هر سه سال یک بار در سطح استان با حضور و مشارکت مدیران مؤسسات قرآنی دارای مجوز فعالیت از ادارات کل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.

در جریان این رأی‌گیری اعضاء هیئت مدیره از بین بیشترین آراء ماخوذه انتخاب می‌شوند و این افراد در جلسه هیئت مدیره پس از رای‌گیری، از بین خود یک نفر را به عنوان مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی استان انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha