سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
دولت ابادی

حوزه/ مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساحت کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۲۴۰۰ بسته گوشت گرم توسط خیرین برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه سلام الله علیها در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از یاسوج، محمدعلی پیرسبزی در جمع خبرنگاران با تبریک دهه ولایت و عید غدیر از اجرای برنامه‌های مختلف طی این ایام خبر داد و گفت: خطبه‌خوانی غدیر، اجرای سرودهای خیابانی، شب شعر و جشن ولایت از جمله این برنامه‌ها است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از توزیع گوشت گرم قربانی میان نیازمندان استان خبر داد و افزود: ۲۴۰۰ بسته گوشت گرم توسط خیرین برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) و کانون‌های مساجد استان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: به مناسبت عید غدیر یک هزار پرس غذای گرم توسط کانون مقداد دربخش زیلایی پخته و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

علیرضا دولت‌آبادی، مدیرکل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به کاروان‌های شادی دهه ولایت گفت: ۲۴۰۰ بسته گوشت گرم به ارزش ۵۰۰ میلیون تومان در بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

مدیرکل کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کار شناسایی این نیازمندان توسط ۴۰ کانون فرهنگی و هنری در استان انجام می‌شود.

در ادامه دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت: کرونا آسیب زیادی به معیشت مردم وارد کرد که با احیای سنت توزیع گوشت قربانی، مردم آسیب‌دیده را در این شرایط سخت و دشوار یاری کنیم.

حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم بیان کرد: در این شرایط کرونایی موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا اتفاق زیبایی را رقم زدند و با مشارکت کانون‌های مساجد در تلاش برای فقرزدایی از جامعه هستند.

وی خاطرنشان کرد: به نوبه خودم از زحمات همه بزرگواران در برنامه سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه(س) و کانون مساجد کمال تشکر و قدردانی را دارم. امیدواریم با احیای این سنت حسنه در بین مردم شاهد رفاه و آسایش ملت عزیز ایران باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha