شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نهج البلاغه

حوزه/ معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان از برگزاری مسابقه حفظ حکمت های قصار نهج البلاغه، برای خواهران طلبه مدارس علمیه این استان خبر داد.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه در دهه ولایت برنامه های متعددی، به همت خواهران طلبه در مدارس علمیه استان لرستان در حال برگزاری است، گفت: در این دهه، جشن های ولایت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فضای باز مدارس علمیه در حال برگزاری است .

وی اجرای طرح اطعام غدیر، توزیع نذورات و اهدا کمک های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان را از دیگر برنامه های مدارس علمیه خواهران لرستان در دهه ولایت برشمرد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان لرستان، از برگزاری مسابقه حفظ ترتیبی حکمت های قصار نهج البلاغه، برای خواهران مدارس علمیه خبر داد و خاطر نشان کرد: این مسابقه با هدف تدبر در حکمت های مجموعه گهربار نهج البلاغه، برای خواهران در حال برگزاری است .

عزیزی، اجرای خطبه غدیر،تولید آثار غدیر از جمله(کلیپ، عکس نوشته و مطالبی با موضوع غدیر) بارگذاری مجموعه ای از کتب غدیر با مضامین ولایت، مسابقات کتابخوانی و برگزاری نشست های غدیر شناسی را از دیگر برنامه های دهه ولایت برشمرد و گفت: امسال برنامه های دهه ولایت به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، عمدتا در فضای مجازی برگزار می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha