جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله موسوی جزایری

حوزه/  آیت‌الله موسوی جزایری گفت: عشایر خوزستان به کوری چشم دشمنان اسلام در جشن عید غدیر شرکت کرده و ولایت خودشان را نسبت به شاه ولایت اعلام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم کلیه عشایر غیور خوزستان را به شرکت در اجتماع عید غدیر دعوت کرد و اظهار داشت: عشایر غیور خوزستان و ای کسانی که به فرموده‌ی حضرت امام خمینی(ره) دینتان را به اسلام ادا کردید؛ یک روز زمان جنگ بود که ادای دین در آن با سختی، فداکاری و شهادت‌طلبی بود، لاکن امروز دشمنان اسلام، به نحوی دیگر چشم طمع به کشور و استان ما دوخته و فتنه‌انگیزی می‌کنند.

وی افزود: به همین دلیل انتظار بنده از شما این است که بار دیگر برای کوری چشم دشمن به میدان بیایید.

امروز ساعت ۲۱؛

اجرای جشن بزرگ غدیر در قلب خوزستان

رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، عنوان داشت: ای عشایر عربِ عزیز و ای عشایر لر و بختیاریِ قهرمان که همه شما فرزندان و نور چشمانمان هستید؛ امشب به مناسبت عید غدیر و انتصاب مولا امیرالمؤمنین(ع) که جانم به قربانش باد، مراسمی از طرف نماینده محترم ولی‌فقیه، مسئولین استانی و روحانیت معزز در ورزشگاه تختی اهواز تدارک دیده شده است.

آیت‌الله موسوی جزایری، عنوان داشت: انتظار من از شما این است که به کوری چشم دشمنان در این اجتماع باشکوه شرکت کرده و ولایت‌پذیری خود را نسبت به شاه ولایت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) اعلام فرمانید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha