سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
غدیر

حوزه/ عضو هیئت علمی جامعة الزهرا(س) تصریح کرد: اگر می خواهیم که از حقانیت دین مبین اسلام دفاع کنیم، قطعاً باید در مسیر تبیین صحیح مساله ولایت قدم برداریم.

 زهرا تاجیک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن تبریک عید سعید غدیرخم ابراز داشت: به لطف الهی در روزها و هفته های اخیر در زمینه بزرگداشت دهه ولایت و به خصوص عیدالله الاکبر، عید سعید غدیر  از جمله در بستر رسانه و فضای مجازی کارهای خوبی انجام شده اما آن چه ضرورت دارد اهتمام بیشتر اهالی رسانه در این باره به عنوان یک تکلیف دینی و اعتقادی است.
وی افزود: البته در نظام جمهوری اسلامی ایران که با اعتقاد به مساله غدیر و ولایت شکل گرفته در طول این چهل و دوسال اقدامات خوبی در راستای احیای فرهنگ غدیر انجام شده و ان شاءالله روز به روز در این زمینه گام های استوارتری برداشته شود.


عضو انجمن تعلیم و تربیت اسلامی حوزه علمیه قم همچنین گفت: بی شک چنانچه روی مساله ولایت سرمایه گذاری بیشتری می کردیم، بهتر می توانستیم از حقانیت اسلام در سطح جهانی دفاع کرده و دنیا را با ارزش های ناب شریعت و مکتب اسلام عزیز آشنا کنیم.


وی با اشاره به اهمیت و تأثیرگذاری فوق العاده مسأله اعتقاد و باور به ولایت در همه شئون زندگی ما بیان داشت: یکی از مسایل و عرصه های مهم در این باره، بحث زنان و خانواده و نیز تربیت فرزند است و ان شاء الله همه ما بتوانیم در این امور با رویکرد ولایی و اعتقادی کار کنیم چه آن که برکاتش را به عینه خواهیم دید.


وی همچنین با اشاره به این که بسیاری از ارزش ها و اعتقادات ما ریشه در ولایت دارد، افزود: ما باید روی این مباحث بیش از پیش مانور داده و دنیا را با این مساله آشنا کنیم و از این طریق به مکتب قرآن و اهل بیت(ع) خدمت نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha