سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، لازمه حضور قدرتمند در فضای مجازی را ارائه محتوای قوی و مستند دانست و گفت: توجه به مهدویت و امام عصر(عج) از رویش‌های نظام در انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان، در آیین رونمایی از نخستین سایت ملی "دانشنامه جامع مجازی ویکی مهدویت"، فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، بزرگ‌ترین عید از اعیاد اسلامی را تبریک گفت.

وی با اشاره به این‌که در تمام ایام سال روزی با فضیلت‌تر از روز عید سعید غدیر خم پیدا نمی‌شود، بیان کرد: فضیلت عید سعید غدیر، از ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر با همه جایگاه و فضیلتش، دو برابر بیشتر است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان اظهارداشت: یک نفر اطعام کردن در روز عید سعید غدیر خم در وقت افطار، گویی یک‌میلیون پیامبر، صدیق و شهید را اطعام کرده است.

امام جمعه اهواز، با بیان این‌که ارتباط عید سعید غدیر خم با مهدویت و وجود مقدس‌ امام عصر(عج) قطعاً در روایات شفاف و روشن بیان شده و نیاز به تبیین ندارد، ادامه داد: یکی از رویش‌های نظام در ۴۲ سال انقلاب اسلامی توجه ویژه به بحث مهدویت و وجود امام عصر(عج) است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که نظام مقدس اسلامی بستر و زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم می‌کند، گفت: بنیاد مهدویت در استان خوزستان فعال و تلاش می‌کند که در حال حاضر شاهد طراحی اولین سایت "دانشنامه جامع مجازی ویکی مهدویت" کشور به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی هستیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: دنیای امروز، دنیای فضای مجازی است و هرکسی در این محیط حرف اول را بزند با اقتدار می‌تواند مجموعه خودش را مدیریت کند و نوع جوانان اقبال بی‌سابقه‌ای به این فضا دارند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: اگر بخواهیم حضور قدرتمندی در فضای مجازی داشته باشیم لازمه آن جمع‌آوری و ارائه محتوای قوی و مستند در حوزه مهدویت و مقدس امام عصر(عج) هستیم تا پیام مهدویت را جهانی کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha