دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام نبی زاده ، رییس سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام نبی زاده، با بیان اینکه اتحاد و همفکری برای رهایی خوزستان از مشکلات باید تبدیل به یک گفتمان شود، گفت:  برای حل مشکلات نیاز به جریان مواسات فعال هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در نشست فوق‌العاده "الی الحبیب" در خصوص نقش ستایشگری در جامعه، با بیان اینکه مداح نقش محوری را در جامعه ایفا می‌کند، گفت: در خصوص موضوع خوزستان باید این نکته عنوان شود همان‌گونه که در ۸ ساله جنگ تحمیلی تمام ایران برای خوزستان پای‌کار ایستاد امروز نیز همه ایران باید پای‌کار خوزستان بایستد.

وی با بیان اینکه چرخه حیات خوزستان و اکوسیستم آن را به هم زده و زندگی را از خوزستان گرفته‌اند، اظهارداشت: خوزستان امروز با بی‌آبی روبه‌رو شده، اما باهمه این مشکلات، مردم خوزستان پای‌کار انقلاب اسلامی ایستادگی کرده‌اند؛ ازاین‌رو اتحاد و همفکری برای رهایی خوزستان از مشکلات باید تبدیل به یک گفتمان شود.

حجت‌الاسلام نبی زاده گفت: در شرایط این‌چنینی افراد شاخص دو رویکرد را می‌توانند اجرا کنند، اول آنکه همانند بقیه تنها فریاد مظلومیت برآورند دوم آنکه خلأهای موجود را با استفاده از ابزارهای مختلف پر کرده و مواسات مردم را به‌جا آورند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه باید جریان مواسات فعال داشته باشیم عنوان کرد: امروز خوزستان مقابل دشمنان نظام ایستاده است و دشمنان می‌خواهد به‌نظام از خوزستان ضربه بزنند، بنابراین ضرورت دارد که برای رهایی خوزستان از مشکلات توان ملی کار گذاشته شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha