جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، با بیان این‌که استان خوزستان در هر موضوع پرظرفیت است و حرف برای گفتن دارد، گفت: یکی از رویش‌های نظام مقدس اسلامی حدود ۱۰ هزار شاعر و مداح در استان خوزستان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد در دیدار جمعی از ستایشگران اهل‌بیت(ع) ضمن تبریک عید سعید غدیر، اظهارداشت: تمام تلاش مخالفین امیرالمؤمنین(ع) عدم تبیین فضائل ایشان بود اما در این امر موفق نشدند.

وی با بیان این‌که با بررسی مجامع فریقین می‌بینیم مملو از فضائل امیرالمؤمنین(ع) است، ادامه داد: غدیر یک روز نبود! بلکه سه روز بود و وجود مقدس پیامبراکرم(ص) مردم را سه روز در گرمای سخت حجاز نگه داشت تا همه با امام علی(ع) بیعت کنند.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که پیامبراکرم(ص) با هر لغت ممکن اعلام کرد که بعد از من علی(ع) جانشین من است، گفت: هر ویژگی، فضیلت و برجستگی در عالم انسان اولش امام علی(ع) است که این افتخاری برای شیعیان می‌باشد.

وی با اشاره به این‌که در خوزستان باوجود همه ولایتمداری اما غدیر غریب و چراغ غدیر خاموش است، ادامه داد: چقدر خوب است برای عید سعید غدیر خم سال آینده از الآن برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان به اهمیت فضاسازی سطح استان در مناسبت‌های مختلف از جمله عید سعید غدیر خم اشاره و گفت: خود را مهیا کنیم که سال آینده سالی متفاوت از لحاظ شور و شعور باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این‌که استان خوزستان در هر موضوع پرظرفیت است و حرف برای گفتن دارد، ادامه داد: یکی از رویش‌های نظام مقدس اسلامی حدود ۱۰ هزار شاعر و مداح در استان خوزستان است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha