جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اردوی تمدن نوین اسلامی

حوزه/ اردوی ۴ روزه تمدن نوین اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اردوی تمدن نوین اسلامی با همکاری معاونت فرهنگی حوزه های علمیه خواهران و مؤسسه علمی تربیتی آوای توحید در مدت زمان ۴ روز و با حضور اساتید برجسته برگزار می‌شود.

«نحوه شکل گیری تمدن نوین اسلامی»، «معنویت و اخلاق»، «سبک زندگی اسلامی» و «هستی شناسی و معرفت دینی» از موضوعات این دوره هستند.

در این دوره اساتیدی همچون حسینی آملی، رمضانی، ابراهیمیان، معظم خواجوی، وکیلی، سوری، حلواییان و شیروانی به ارائه بحث خواهند پرداخت.

این دوره ۸ تا ۱۲ شهریورماه ۱۴۰۰ به مدت ۴ روز در قم، جمکران، مجتمع یاوران مهدی علیه السلام برگزار می شود و علاقه مندان به شرکت در دوره تا ۲۰ مردادماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت نام خود از طریق آیدی @ava۱۲۳۴ ویژه برادران و آیدی @ava_khaharan ویژه خواهران در پیام رسان ایتا اقدام کنند.

علاقه مندان همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام تلفنی نیز می توانند با شماره تلفن ۰۲۵۳۷۸۳۶۲۵۰ تماس بگیرند؛ ضمنا شرکت در دوره برای عموم برادران، خواهران و به صورت خانوادگی نیز آزاد است.

«تشرف و زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها»، «کلاس های فشرده معرفت نفس، معرفت شناسی»، «نشست، مناظره و حلقه های معرفتی»، «مشاوره و ارتباط با استاد» و «پرسش و پاسخ علمی، معرفتی» نیز برنامه‌های این دوره را شامل می شوند.

گفتنی است، این اردوی ۴ روزه از سوی مؤسسه آوای توحید و با همکاری و مشارکت مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، اداره کل فرهنگی و ارشاد اسلامی استان قم، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و اداره کل ورزش و جوانان استان قم برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha