جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
پیام تبریک رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) به مناسبت آزادی شیخ زکزاکی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پیامی آزادی شیخ زکزاکی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن اختری، رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پیامی آزادی شیخ زکزاکی را تبریک گفت. 

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین اختری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابراهیم زاکزاکی دام عزه العالی
 
سلام علیکم

آزادی آن جناب از حبس غیر قانونی، پس از شش سال صبر و مقاومت در بدترین شرایط را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

این اتفاق فرخنده، همزمان با سالروز واقعه بزرگ غدیر، عید امامت و ولایت، شادی ما و همه پیروان اهل‌بیت(ع) را افزون کرد.

علمای اعلام و شخصیت‌های عضو شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) از کشورهای مختلف، در طول این شش سال آنچه در توان داشتند برای رساندن مظلومیت شیعیان نیجریه و آزادی شما انجام دادند.

اینک، از سوی خود و نیز اعضای محترم این شورا، از همه کسانی که در آزادی شما سهیم بودند سپاسگزاری می‌کنم؛ بویژه از علمای ادیان و مذاهب مختلف، وکلای مدافع، نهادهای حقوق بشری و رسانه‌های فعال در این زمینه.

همچنین شایسته قدردانی و قدرشناسی فراوان هستند زنان مؤمن و مردان فداکاری که در تمام این سال‌ها، جان و موقعیت خود را به خطر انداختند و با حضور مداوم در صحنه، آزادی شما را مطالبه کردند و حتی در این راه شهید دادند.

به شکرانه آزادی شما، در برابر قادر متعال پیشانی به سجده می‌گذارم و با تبریک مجدد به امت اسلامی و مردم نیجریه، طول عمر با عزت جنابعالی و همسر مکرمه را از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.

محمدحسن اختری

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha