یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 971100
۱۰ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
امام جمعه کازرون

حوزه/ امام جمعه کازرون با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث کتاب و کتابخوانی، گفت: تلاش می کنیم برای دسترسی بهتر روستاها و شهرهای شهرستان کازرون، با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس، کتابخانه سیار راه اندازی کنیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز،  حجت الاسلام محمد صباحی در آیین آغاز به کار کتابفروشی پاتوق کتاب کازرون که با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از حسرت هایی که همیشه به دل ما بود کتابفروشی میدان شهدا بود که در دوره ای پاسخگوی بسیاری از نیازهای فکری و فرهنگی شهرستان بود که توسط ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اداره می شد، اما پس از بازسازی میدان شهدا و تخریب این مرکز فرهنگی با این که وعده جایگزینی آن را در همان میدان داده بودند ولی این وعده محقق نشد و کازرون از آن زمان تا کنون محروم از کتاب فروشی بوده است.

امام جمعه کازرون با اشاره به توان مندی هایی که در این شهرستان برای گسترش فرهنگ کتابخوانی وجود دارد خطاب به مسئولان و فعالان فرهنگی، عنوان کرد:  باید از هر ظرفیتی برای ترویج کتاب و کتاب خوانی استفاده کنیم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در بحث کتاب و کتابخوانی، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم برای دسترسی بهتر روستاها و شهرهای شهرستان کازرون، با همکاری نهاد کتابخانه های عمومی استان فارس، کتابخانه سیار راه اندازی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha