جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هاشم شیرازیان

حوزه/ مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی گفت: در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان هشت نفر از فعالان قرآنی و شرکت‌کنندگان از کانون‌های مساجد این استان به‌عنوان برگزیده انتخاب شدند.

هاشم شیرازیان، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خراسان شمالی، اسامی منتخبین این استان در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان را اعلام کرد.

با اعلام اسامی منتخبین این استان در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: با اعلام معاونت فرهنگی ستاد فهما در این دوره از مسابقات هشت نفر از فعالان قرآنی و شرکت‌کنندگان از کانون‌های مساجد این استان به‌عنوان برگزیده اعلام شدند.

وی در ادامه اعلام کرد: محمد طاهر زحمتکش از کانون انتظار در رشته اذان، مهدی خسروجردی از اعضای کانون معراج السعاده روستای بزنج اسفراین برگزیده در رشته تلاوت نور و همچنین عبدالله نوری زاده از کانون نورالشهدا شیروان و محمد مردانی عضو کانون شهدای دهگاه بجنورد هردو در رشته قرائت تحقیق منتخب اعلام شدند.

شیرازیان همچنین علی کوثری پور عضو کانون معراج السعاده اسفراین را یکی از برگزیدگان در رشته قرائت تحقیق اعلام کرد.

وی در تکمیل اعلام اسامی برگزیدگان اضافه کرد: مهدیار فلاح از کانون نسیم رحمت، علی محمدی کانون امام رضا (ع) و مهدی شکفته کانون شهید همت در شهرستان بجنورد برگزیده رشته قرائت تقلیدی این دوره از مسابقات مدهامتان اعلام شدند.

 شیرازیان در پایان توضیح داد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به‌صورت مجازی با حضور اعضای کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد برگزار و شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام در رشته‌های قرائت نماز، اذان، قرائت ترتیل (تلاوت نور)، قرائت تحقیق، مکبری، نقاشی آیات و حفظ جزء ۳۰ و حفظ کل قرآن در و رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال، آثار خود را در رشته‌های نام برده در این سامانه بارگذاری کردند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha