جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 971201
۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
دیدار با خانواده شهیدعباس طاهری

حوزه/ فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) سمنان تأکید کرد: مشغله‌های کاری، زندگی و روزمره نباید جامعه امروز را از ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس غافل کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، فرمانده قرارگاه سیدالشهدا (ع) سمنان صبح امروز با خانواده شهیدعباس طاهری دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که با حضور جمعی از بسیجیان قرارگاه سیدالشهدا (ع) در منزل خانواده شهید سیدعباس طاهری برگزار شد، خانواده این شهید والامقام به خاطراتی از فرزند خود و ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری او اشاره کردند و گفتند: ولایت‌مداری و اخلاق حسنه شهدا باید در جامعه ترویج شود و جوانان و نوجوانان امروز با سبک زندگی این دلاومردان عرصه ایثار و شهادت بیش از پیش آشنا شوند.

محمدحسین سمندی، فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) سمنان نیز در این دیدار با توجه به اینکه شهیدعباس طاهری خطاب به بسیجیان جمع حاضرعنوان کرد: شهید طاهری از شهدای عملیات مرصاد بوده است.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار عضو تیپ ۱۲ گردان امام رضا(ع) بوده و در چهارم مردادماه سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد در اثر اصابت ترکش به سر، سینه و پهلو به مقام رفیع شهادت نائل می‌شود.

فرمانده قرارگاه سیدالشهدا(ع) سمنان تأکید کرد: یاد و نام شهدا نباید از ذهن‌ها فراموش شود و مشغله‌های کاری، زندگی و روزمره نباید جامعه امروز را از ایثارگری‌ها و رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس غافل کند.

سمندی اظهار کرد: این رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس با حضور دلاورمردانه خود در عرصه‌های جنگ سخت نشان دادند که رمز پیروزی برابر دشمنان حتی با دست‌های خالی ایمان، ولایت‌مداری، ایستادگی و مقاومت است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha