جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ آیین افتتاح 12 پروژه عمرانی شهرداری قم با حضور آیت الله اعرافی

حوزه/ تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و دکتر سقائیان نژاد، شهردار قم در قم افتتاح شد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و دکتر سقائیان نژاد، شهردار قم و سایر مسئولین این استان، بلوار و مسیر مستقیم تقاطع غیرهمسطح شهید آیت‌الله سید محمدباقر حکیم قم افتتاح شد.

گفتنی است: این پروژه در ادامه اجرای طرح افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های شهری با عنوان “قم در مسیر تحول” می باشد.

احداث مسیر این بلوار از تقاطع بلوار شهیدان هاشمی شاهرودی تا بلوار جمهوری اسلامی به همراه احداث تقاطع غیرهمسطح در بلوار پیامبر اعظم(ص)، از سال ۹۷ آغاز و برای انجام این پروژه بیش از ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش تملک، آزادسازی مسیر و عملیات عمرانی هزینه شده است.

برای این کار ۱۰ هزار مترمربع عرشه بتنی و ۴۲ هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت در محدوده تقاطع صورت گرفته که امروز مسیر مستقیم این تقاطع به بهره‌برداری رسید.

لازم به ذکر است:  مهمترین اهداف کلان این پروژه می‌توان به تکمیل شبکه معابر شهری، توزیع ترافیک و تکمیل مسیر ارتباطی حلقه ترافیکی فردوسی و ارتباط شریانی مناطق ۴،۱ و ۵ در مرحله اول از طریق احداث تقاطع غیرهمسطح و مناطق ۶،۲ و ۳ در ادامه مسیر این حلقه ترافیکی نام برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha