پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام استوار میمندی-مدیر حوزه علمیه فارس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس با تاکید بر این که سبک های زندگی وارداتی کانون گرم خانواده های ایرانی را در معرض فروپاشی قرار می دهد، از اجرای طرح «خانواده متعالی» خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به اجرای طرح خانواده متعالی اظهار کرد: یکی از اهداف مهم دشمنان آسیب زدن به کیان خانواده است.

مدیر حوزه علمیه استان فارس در ادامه با تصریح اینکه دشمنان در صددند با ایجاد سبک های زندگی وارداتی به جامعه ایرانی، کانون گرم خانواده را در معرض فروپاشی قرار دهند، اضافه کرد: دلسوزان کشور باید برای مقابله با هجمه ها علیه کانون خانواده برنامه ریزی کنند.

دبیر جامعه روحانیت شیراز عنوان کرد: طرح خانواده متعالی به دنبال آن است که الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی را در بین خانواده ها نهادینه کند و برای مولفه های مختلفی مانند طلاق، فضای مجازی، اعتیاد و تربیت فرزند که ممکن است خانواده ها را به سوی آسیب ببرد، برنامه ریزی کند.

وی خاطرنشان کرد: کارگروه هایی از قبیل آموزش، نظارت، علمی و پژوهشی و تبلیغی و ترویجی تشکیل شده که کارگروه علمی پژوهشی در اختیار حوزه قرار داده شده و متشکل عده ای از حوزویان و دانشجویان است، کارهای مقدماتی از سال ۹۹ آغاز شد که به دلیل شیوع کرونا، زمان آن عقب افتاد، البته در کارگروه تبلیغی و ترویجی از سوی صدا و سیما با دعوت از خانواده هایی که بیش از ۲ فرزند دارند به عنوان الگو و نمونه دعوت شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha