جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ مراسم تشییع پیکر شهید حجت‌الاسلام ابراهیم سابقی‌نژاد در زاهدان

حوزه/ حجت الاسلام عباسی در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس بر برگزاری یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام کرم عباسی، امروز در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، به عزم جدی ستاد امر به معروف در جهت اجرای این فریضه الهی با نگاهی نو و بهره‌گیری از روش‌های اثرگذار اشاره و اظهار کرد: در این مسیر نیازمند تعامل و همفکریدستگاه های دلسوز می باشیم که دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر اظهارکرد:  بنیاد شهید و امور ایثارگران ما را در جهت بزرگداشت شهدای گرانقدر امر به معروف و نهی از منکر این ستاد و چاپ مجدد کتابچه‏ زندگی نامه شهدای امر به معروف استان یاری کند، همچنین مراسم مشترکی به عنوان یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان برگزار شود.

در ادامه حجت الاسلام محمدی پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس عنوان کرد: بنیاد شهید با ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تعامل و همکاری حداکثری را خواهد داشت و در این راستا تفاهم نامه ای با ستاد منعقد خواهیم کرد.

در این جلسه، معاون فرهنگی، مسئول روابط عمومی و دبیر شورای امر به معروف و مسئول کمیته احراز بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر نیز حضور داشتند که به بیان دیدگاه‏ های خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha