جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فر، با تأکید بر لزوم زیباسازی مبادی ورودی شهر اهواز، گفت: در مسأله تأمین اعتبار، همان مقدار که در مرکز شهر کار می‌شود در حاشیه شهر نیز کار صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدنبی موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در دیدار منتخبین ششمین دوره‌ شورای اسلامی شهر اهواز، با بیان اینکه شرایط در موضوع‌های گوناگون کشور، به‌قدری حساس است که به حالت انفجار رسیده، گفت: مردم انتظار دارند رفتارهای ما با قبل از انقلاب متفاوت باشد. رهبر انقلاب در دهه ۷۰ نکات بسیار زیبایی در جمع کارگزاران گفتند مبنی بر اینکه اگر بناست سبک زندگی انسان شاهانه باشد تنها باید دلمان را خوش کنیم که حکومتی را ساقط کردیم اما رفتارمان تفاوتی نکرده است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این‌که امام خامنه‌ای روحیه اشرافی گری و حقوق‌های نجومی را نهی کرده‌اند، افزود: حتی‌الامکان سعی کنیم برداشتمان از بیت‌المال را به صفر برسانیم.

امام جمعه اهواز تأکید کرد: در شرایط فعلی تنها سبکی که جواب می‌دهد، "مدیریت جهادی، انقلابی، پاک دستی و شایسته‌سالاری با همه شاخص‌های بیان‌شده از سوی رهبر معظم انقلاب" است.

وی با اشاره به اهمیت توجه به مردم به‌ویژه محرومین جامعه در حواشی شهر اهواز، اظهارداشت: سه چهار محله به‌عنوان پایلوت انتخاب و برای آن‌ها برنامه‌ریزی شود. در مسأله تأمین اعتبار، همان مقدار که در مرکز شهر کار می‌شود در حاشیه شهر نیز کار صورت گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین به اهمیت اولویت‌بندی اشاره و بیان کرد: امروزه برای سیاستمداران عالم مساله مهم اولویت‌ها است. تا سه ماه دیگر اگر مناطق بحرانی آب‌گرفتگی اصلاح نشود اهواز بار دیگر نیز بر روی آنتن خواهد رفت، کارگروهی برای رفع این دغدغه مردم تعیین شده است.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که مردم باید متوجه حضور شورای شهر جدید باشند، ادامه داد: مردم باید ببینند اتفاق خوبی در حال افتادن است. ویترین ورودی شهر اهواز نامناسب و قضاوت‌های شهر بر اساس این است.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که اگر در چهار سال دوره مسئولیت تحول ایجاد نشود، مردم آن‌ها را نمی‌بخشند، اظهارداشت: هدف همه باید خدمت به مردم با تأسی به آیات و روایات و در محور ولایت باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان این‌که باید شب و روز تلاش کرد، ادامه داد: در حال حاضر جنگ با مشکلات است که انسان فرا روی خودش می‌بیند. در انتخاب شهردار طایفه‌گرایی و قومیت‌گرایی نباید وجود داشته باشد، مردم وقتی عمل ما را ببینند قومیت ما را نمی‌بینند.

وی با اشاره به این‌که خیلی مهم است انسان بتواند از همه ظرفیت‌ها استفاده کند، بیان کرد: شهرداری‌ مناطق در تراز شهردار مرکز باشد. همه اعضا باید همدل و هم‌صدا باشند، شهردار متوجه می‌شود و به خودش اجازه خطا نمی‌دهد، کاری کنیم که شهردار قوی باشد.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که پشت میز نشستن شهردار معنا ندارد، خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها تا زمانی که فرصت آسفالت مهیا شود، لکه‌گیری کردن است. ساماندهی دست‌فروش‌ها یکی از مسائل مهم در شهر می‌باشد، البته به این معنا نیست که نان آن فرد را قطع کنید بلکه فضایی ایجاد و کار حساب شده انجام شود.

امام جمعه اهواز با اشاره به این‌که تشکیل کارگروه‌های تخصصی بسیار با اهمیت است، ادامه داد: این کارگروه‌ها برای اعضای شورای شهر خوراک تعیین کنند و شما نیز آن‌ها را دنبال کنید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی‌فرد در خصوص انتخاب هیأت رئیسه و رئیس، خاطرنشان کرد: مهم این است که ۱۳ نفر عضو شورا هماهنگ باهم کار کنند، در مجموع خودمان را جای دیگران بگذاریم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha