پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شورای هماهنگی تبلیغات همدان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: همدان دارای اتفاقات بزرگی در تاریخ است که باید در سطح ملی معرفی شود، حوادثی همچون شهادت نزدیک به صد نفر از نمازگزاران همدانی در روز قدس و یا حادثه ۳۰ مهر سال ۵۷ و تظاهرات دانش آموزان همدانی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی ظهر امروز در مراسم تجلیل از شورایاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات وظیفه راهبری دستگاه‌ها را بر عهده دارد، اظهار داشت: تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید با همکاری و هماهنگی بیشتر با این شورا در جهت بهتر برگزاری شدن مراسمات مختلف در طول سال گام بردارند.

وی با اشاره به مشکلات موجود در نحوه برگزاری مراسم‌ها، خاطر نشان کرد: ضعف‌هایی همانند مشکل در سیستم صوت و عملکرد در انعکاس اخبار در سال‌های گذشته مشهود بوده است که باید نسبت به رفع آن اقدام جدی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در همدان افزود: همدان دارای اتفاقات بزرگی در تاریخ است که باید در سطح ملی معرفی شود، حوادثی همچون شهادت نزدیک به صد نفر از نمازگزاران همدانی در روز قدس و یا حادثه ۳۰ مهر سال ۵۷ و تظاهرات دانش آموزان همدانی از جمله این رویدادها است که باید همانند دیگر استان‌ها که یک روز در تقویم مختص به دیدار آنها با رهبر معظم انقلاب است، از آن نام برد تا مردم همدان بتوانند در این ایام هر ساله خدمت مقام معظم رهبری برسند.

حضور آگاهانه مردم نقشه های دشمنان را نقش بر آب کرده است

حجت الاسلام سید حسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با تقدیر از همکاری و همراهی مسئولان و شورا یاران در استان همدان، با اشاره به فعالیت ۴۱ ساله این نهاد انقلابی، اظهار داشت: در تمامی این سال ها تلاش شورا بر آن بوده تا به صورت هماهنگ با دیگر دستگاه‌ها مراسم‌های مختلف و مناسبت‌ها را به خوبی برگزار کند.

اتفاقات بزرگ تاریخ استان همدان در سطح ملی مطرح شود / تقدیر از نماینده خبرگزاری حوزه

وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات یک ساله گذشته این شورا، یادآور شد: دشمنان شبانه روز به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی و طراحی نقشه برای دستیابی به این هدف هستند و از آنجایی که مدیریت و خنثی سازی برخی از این نقشه ها از توان نهادهای اطلاعاتی، امنیتی، خارج بود این حضور به موقع مردم در صحنه بود که باعث نقش بر آب شدن این دسیسه ها شد.

در پایان این مراسم از امیرحسین اذکائی، نماینده خبرگزاری حوزه در استان همدان به جهت انتشار و پوشش اخبار مراسمات در سطح استان همدان تقدیر به عمل آورده شد.

اتفاقات بزرگ تاریخ استان همدان در سطح ملی مطرح شود / تقدیر از نماینده خبرگزاری حوزه

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha