چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مرتضی مطیعی

خبرگزاری حوزه از انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» خبر داده بود که با اعلام رسمی حکم مقام معظم رهبری، این خبر تایید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، روز شنبه نهم مرداد ۱۴۰۰، خبرگزاری حوزه خبر از انتخاب حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی به عنوان «نماینده ولی فقیه و امام جمعه سمنان» داده بود که شامگاه امروز با اعلام رسمی حکم مقام معظم رهبری، این خبر تایید شد.

بیشتر بخوانید:

«مطیعی» نماینده ولی فقیه در سمنان می‌شود

متن حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام آقای مرتضی مطیعی دامت افاضاته

اکنون که جناب حجت الاسلام آقای شاهچراغی پس از سالها خدمت در جایگاه امامت جمعه‌ی سمنان از این مسئولیت استعفاء نموده‌اند، پس از ادای وظیفه‌ی حقگزاری و قدردانی از زحمات ایشان، جنابعالی را که بحمدالله برخوردار از صلاحیت علمی و اخلاقی و سوابق جهادی و فداکارانه می‌باشید به امامت جمعه‌ی شهر سمنان و نمایندگی خود در آن استان منصوب می‌کنم.

مردم عزیز و مؤمن استان سمنان در همه‌ی آزمونهای دوران انقلاب سربلند و با افتخار ظاهر شده‌اند و درخور تکریم و شایسته‌ی احترامند. توجه لازم به جوانان پرانگیزه و پراستعداد در شهرها و بخشهای گوناگون استان، دارای برکات فراوان خواهد بود و لازم است مورد اهتمام جدی قرار گیرد. نماز جمعه را که مظهر تجمع متحد مردم با ایمان است به کانونی برای اجتماع این جوانان عزیز و تقویت فکر دینی و انقلابی آن قرار دهید. این برترین سرمایه برای آینده کشور است. از خداوند متعال توفیقات جنابعالی را مسألت می‌کنم.
سیّد علی خامنه‌ای
۱۳ مرداد ۱۴۰۰

بیشتر بخوانید:

گفتنی است، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، متولد ۱۳۴۳ از شاگردان مرحوم آیت الله العظمی تبریزی و مرحوم آیت الله العظمی بهجت است که مدیریت مدرسه علمیه صادقیه سمنان، تدریس در حوزه و دانشگاه را نیز در کارنامه خود دارد و با بیش از ۴۱ ماه سابقه حضور در دفاع مقدس، به ۵۵ درصد جانبازی نائل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی، عموی حاج میثم مطیعی، مداح اهل بیت(ع) است.

انتهای پیام

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha