پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
افلاکیان

حوزه/، در پی درگذشت مرحوم حاج حسن افلاکیان از پیرغلامان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام) آیت الله موسوی اصفهانی و آیت الله طه‌محمدی، نمایندگان مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پیام های جداگانه‌ای، این مصیبت را به خانواده مرحوم افلاکیان تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در پی درگذشت مرحوم حاج حسن افلاکیان از پیرغلامان و ذاکران اهل بیت(علیهم السلام)، آیت الله موسوی اصفهانی و آیت الله طه‌محمدی، نمایندگان مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری در پیام های جداگانه‌ای، این مصیبت را به خانواده مرحوم افلاکیان تسلیت گفتند.

متن پیام آیت الله موسوی اصفهانی:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ضایعه درگذشت ذاکر با اخلاص اهل بیت (علیهم السلام) و پیر غلام حضرت امام حسین (ع) مرحوم حاج حسن افلاکیان که در آستانه ماه محرم و در ایام منسوب به اهل بیت پیامبر (ع) به لقاءالله پیوست را به همه بازماندگان  ایشان علی الخصوص فرزند محترمشان جناب حجت الاسلام آقای محمد ابراهیم افلاکیان تسلیت عرض می‌نمایم.

از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و حشر با اولیائش و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.  

سیدمصطفی موسوی اصفهانی
مدیر حوزه علمیه استان همدان

پیام تسلیت آیت الله غیاث الدین طه‌محمدی:

إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

درگذشت پیر غلام شهر همدان زنده یاد حاج حسن افلاکیان موجبات تألم و تأثر فراوان گردید.  

ایشان بزرگمردی ارزشمند و متعهد که افتخار زندگی دنیایی‌اش علاوه بر تقوا و دینداری، مهربانی، اخلاق نیکو، کسب روزی حلال، خدمت به مردم و عزاداران حسینی بوده است.

انسانی مؤمن، ذاکر و عاشق اهل بیت (ع) که بخش اعظم عمر شریف خود را در جهت برپایی خیمه ابا عبدالله الحسین(ع) و سایر مراسمات دینی و اعیاد مذهبی سپری نمود که ان‌شاءالله این اعمال حسنه به عنوان باقیات و صالحات محفوظ و نزد خدای بزرگ مأجور خواهد بود.

اینجانب از صمیم قلب مصیبت وارده را به حضور خانواده‌های محترم، فرزندان گرامی، مردم شریف همدان به ویژه هیئت‌های مذهبی تسلیت عرض می‌نمایم.  

برای شادی روح آن انسان مؤمن به معبود پیوسته، رحمت و غفران واسعه الهی، هم نشینی با اولیاءالله و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

غیاث الدین طه محمدی
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha