جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام نکونام
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دولت جدید، دولت تحول است، گفت: شرایطی که همگی منتظرش بودیم، با روی کار آمدن دولت جدید به‌وجود آمد، اما ضروری‌ است بدانیم حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور همه هستند و این طور نباشد که تنها عده‌ ای خاصی میدان‌دار باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه موضوع مهم تقوا باید در شرایط کرونایی مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: مطمئنا اگر این نماز جمعه هم به جامعه ضرر می‌زد، تعطیلش می‌کردیم، اما با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشکلی به‌وجود نمی‌آید، ولی برگزاری مجالس دیگر همچون عروسی و عزا با جمعیت‌های زیاد باید کنترل شود.

وی با اشاره به ۱۷ مرداد روز خبرنگار، افزود: خبرنگار یعنی تعهد تا پای جان برای انتقال اخبار؛ خبرنگاران توجه عظیم و متعهدانه به این شغل دارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر پویایی پیام‌های محرم، بیان کرد: ماه محرم نزدیک است و باید توجه داشته باشیم که پیام محرم و عاشورا کمرنگ نشود و در هر شرایطی به مردم انتقال داده شود، چرا که محرم پیام انسان‌سازی، سلامت جامعه، استکبارستیزی، کفرستیزی و... دارد و این پیام‌ها همیشه باید زنده و پویا باشند.

نکونام خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر تا آنجا مورد غفلت قرار گرفت که عاشورا به وجود آمد. پس انسان چگونه می‌تواند نسبت به این دو فریضه بی‌تفاوت باشد و دِین خود را ادا نکند.

وی تصریح کرد: شرایطی که همگی منتظرش بودیم، با روی کار آمدن دولت جدید به‌وجود آمد، اما ضروری‌ است بدانیم حجت الاسلام والمسلمین رئیسی، رئیس جمهور همه هستند و این طور نباشد که تنها عده‌ ای خاصی میدان‌دار باشند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه استان ما نیازمند همدلی است، ادامه داد: از بخشی‌نگری‌ها دوری کنیم. در عزل و نصب‌ها سعه‌صدر داشته و با همدلی بیشتری منتظر وقوع اتفاقات بهتر باشیم و از رایزنی‌ها و بخشی‌نگری‌های آسیب زننده جلوگیری کنیم.

نکونام با تاکید براینکه در شرایط سخت کرونایی هستیم، اظهار کرد: از مسئولین کشوری تقاضامندیم گوشه چشمی به این استان کنند تا بخشی از سختی‌ها و مشکلات کادر درمان کاهش یابد.

وی در پایان، دولت جدید را دولت تحول نامید و اضافه کرد: بخش عمده تحول با کار جهادی و انقلابی توسط نیروی انقلابی تحقق می‌یابد تا به دولت انقلابی برسیم، اما بحث فسادستیزی موجب برانکیختگی عده‌ای شده که منافع شخصیشان به خطر می‌افتد و موضع‌گیری می‌کنند و موجب افزایش یاس و ناامیدی می‌شوند، این همان مواردی است که مقام معظم رهبری در مورد آن هشدار داده و باید مراقبت و کمک کنیم تا شاهد تحولات بهتر باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha