جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم

حوزه/ روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم گفت: رسانه‌های استان در پوشش اخبار انتخابات سیزدهمین دوره ریاست‌جمهوری عملکرد بسیار خوبی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه رضا صالحی پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره انتخاباتی ایران مقتدر که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این جشنواره در دو بخش روابط‌عمومی و رسانه برگزار شد که با استقبال خوبی هم همراه شد.

وی با بیان این که رسانه‌ها نقش مهمی در توسعه و آبادانی کشور دارند، بیان داشت: اصحاب رسانه همواره یاری‌رسان همکاران ما در مجموعه روابط‌عمومی‌ها می‌باشند که قدردان این زحمات دوستان هستیم.

صالحی افزود: جشنواره در بخش اول و موضوع رسانه انتخاب و داوری را بر عهده خانه مطبوعات گذاشتیم که انصافاً همکاری و تعامل خوبی را صورت دادند.

وی ابراز داشت: موضوع جشنواره انتخابات ریاست‌جمهوری بود که به حق رسانه‌های استان به‌صورت شبانه‌روزی و همه‌جانبه اخبار این شکوه و حماسه را به تصویر کشیدند.

مدیرکل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم تاکید کرد: رسانه‌های استان به‌خوبی چه در انعکاس اخبار ستاد انتخابات و چه در پوشش برنامه‌های انتخاباتی عمل کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha