سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
فخرالدین یوسف پور رئیس هیئت مدیره خانه مطبوعات استان قم

حوزه/ رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم با بیان این که جشنواره ایران مقتدر برای اولین‌بار در کشور در قم برگزار شد، گفت: در این جشنواره فرصتی فراهم شد که برای اولین‌بار رسانه‌های استان در زمان انتخابات مورد ارزیابی قرار بگیرند.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری حوزه  فخرالدین یوسف‌پور پیش از ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین جشنواره انتخاباتی ایران مقتدر که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: این جشنواره یک کار ویژه و ممتاز شد که برای اولین‌بار در کشور در قم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جشنواره فرصتی فراهم شد که برای اولین‌بار رسانه‌های استان در زمان انتخابات مورد ارزیابی قرار بگیرند.

یوسف‌پور بیان داشت: جشنواره ایران مقتدر در بخش رسانه توانست جلوه ویژه‌ای به انتخابات بدهد و در واقع زحمات دوستان در این عرصه دیده شد.

وی خاطرنشان کرد: البته باید از زحمات آقای سلیمان‌پور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قم نیز تشکر کنم که توجه ویژه‌ای به این موضوع داشتند.

رئیس هیئت‌مدیره خانه مطبوعات استان قم به شرکت‌کنندگان در این جشنواره نیز اشاره کرد و بیان داشت: در بخش خبرگزاری‌ها ۱۳ خبرگزاری، در بخش پایگاه‌های خبری ۹ پایگاه خبری و در بخش مکتوبات دو رسانه آثار خودشان را ارسال کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha