دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بساطی

حوزه / فرمانده نیروی انتظامی کاشان، نقش روحانیون و حوزه های علمیه را در کاهش آسیب های اجتماعی موثر دانست و گفت: روحانیون و ائمه جماعات مساجد بخشی از منبرهای خود در ایام محرم و صفر را به رفع آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، نزاع و درگیری ها اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه سرهنگ حسین بساطی، فرمانده انتظامی کاشان، امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران را طلایه داران جبهه آگاهی و وجدان بیدار جامعه دانست و گفت: این عزیزان برای اطلاع رسانی صحیح، دقیق و سریع حوادث و رخدادها تلاش می کنند.

وی، با گرامی داشت سالروز شهادت محمود صارمی اظهار کرد: امید است خبرنگاران در راستای هدایت افکار عمومی و هموار کردن راه پیشرفت نظام اسلامی ایران از هیچ کوششی دریغ نکنند.

فرمانده انتظامی کاشان در ادامه با ارائه گزارشی از فعالیت ها به کاهش ۱۴درصدی جرائم در ۴ ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل اشاره کرد و افزود: در۴ ماه گذشته ۸۳ درصد پرونده های ارجاعی به منجر به صلح و سازش شده است.

 فرمانده نیروی انتظامی کاشان، نقش روحانیون و حوزه های علمیه را در کاهش آسیب های اجتماعی  موثر دانست و گفت: روحانیون و ائمه جماعات مساجد بخشی از منبرهای خود  در ایام محرم و صفر را به رفع آسیب های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد، نزاع و درگیری ها اختصاص دهند.

وی، با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئات مذهبی، اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهد افزایش فزاینده مبتلایان به کرونا در شهرستان کاشان می باشیم از مسئولان هیئات مذهبی و مردم عاجزانه درخواست می کنیم که پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل در عزاداری ها رعایت کنند.

بساطی یادآور شد: نیروی انتظامی ضمن برخورد جدی با بدعت ها، براساس دستور ستاد ملی کرونا با کسانی که پروتکل های بهداشتی را در عزاداری ها رعایت نکنند برخورد خواهد کرد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha