دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر / آیین رونمایی از پایگاه رسمی آیت الله تسخیری

حوزه/ رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی گفت: ما در حال آماده سازی مجموعه آثار آیت الله تسخیری هستیم که حدود ۱۳ جلد مطلب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین اکبر راشدی نیا، عصر امروز در آئین رونمایی از پایگاه رسمی آیت الله تسخیری که در پژوهشگاه مطالعات تقریبی برگزار شد، عنوان کرد: ما هنوز آمار دقیقی از مقالات آیت الله تسخیری نداریم.

وی افزود: بسیاری از آثار آیت الله تسخیری در دسترس ما قرار نداشت و همه این ها ما را به این سمت برد که آثار ایشان را تجمیع کنیم.

رئیس پژوهشگاه مطالعات تقریبی بیان کرد: آثار آیت الله تسخیری شامل فیلم ها و تصاویر بوده و برخی از آثار هم مبتنی بر نظریات ایشان بوده است؛ مهم تر از همه، آثار مکتوب ایشان بوده و برخی از آثار هم تحت اشراف علمی ایشان بود که جمعی از محققان نظریات ایشان را به نگارش درآورده اند.

حجت الاسلام والمسلمین راشدی نیا ادامه داد: ما در حال آماده سازی مجموعه آثار آیت الله تسخیری هستیم که حدود ۱۳ جلد مطلب خواهد شد.

وی تاکید کرد: نیروهای فنی ما در قم محدود بوده با تلاش جهادی سعی شد که این اطلاعات گردآوری شود تا پایگاه رسمی آیت الله تسخیری به سرانجام برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha