یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عبادی زاده

حوزه/ در جلسه ستاد امر به معروف هرمزگان اعلام شد که بر اساس یک پژوهش میدانی بیش از ٩٥ درصد مردم استان به امر معروف و نهی منکر مدیران و مسئولان تاکید کردند که نشان از دغدغه مند بودن آنها در رابطه با فساد ستیزی و بکارگیری مدیران پاک دست است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بندرعباس حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، عصر دوشنبه در جلسه شورای ستاد امر به معروف استان ضمن تسلیت ایام محرم الحرام اظهار کرد: فلسفه و هدف قیام امام حسین(ع) امر به معروف و نهی از منکرات بود.

وی، امر به معروف و نهی از منکر را لازمه اقامه فرائض دینی دانست و افزود: افزود: نقش امر به معروف و نهی از منکر در میان تکالیف و واجبات الهی یک نقش بی بدیل است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تاکید بر فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: مردم را به سوی نیکی ها هدایت کنیم.

عبادی زاده همچنین وظیفه ستاد امر به معروف و نهی از منکر را برنامه ریزی و طرح ریزی برای اقامه دین با فرهنگ سازی امر به معروف عنوان کرد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: باید رصد خود را در حوزه منکرات تبدیل به رصد علمی کنیم، یعنی در جایی که لازم به اظهار نظر و صحبت کردن باشد با توجه به اندوخته علمی صحبت کنیم.

در ادامه، حجت الاسلام کریمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان اظهار کرد: ما یک پژوهش میدانی انجام دادیم که بیش از ٩٥ درصد آنان به امر معروف و نهی منکر مدیران و مسئولان تاکید کردند که نشان از دغدغه مند بودن آنها در رابطه با فساد ستیزی و بکارگیری مدیران پاک دست است.


انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha