شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مسعود انصاری البرز

حوزه / مدیر کل مرکز خدمات حوزه علمیه استان البرز گفت: اگر همه مسلمانان جهان، ماهیت دشمنان حقیقی خود را بشناسند در این صورت شهادت در راه حق را عزت دانسته و مردانه به استقبال آن می روند، چرا که دشمن شناسی مهمترین درس نهضت عاشورا است.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود انصاری، صبح امروز در نشستی با روحانیون و طلاب جهادی استان البرز، ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، گفت: محرم، عرصه دینداری، بیداری و آزادگی است.

مدیرکل مرکز خدمات استان البرز بیان کرد: داستان کربلا نمایشگاه عظمت، شجاعت، حق ‌خواهی، حق ‌پرستی و تمام فضایل و مکارم انسانی است که در سرور شهیدان و یاران فداکار ایشان تبلور یافت که حتی در سخت‌ترین شرایط نیز از آن رویگردان نشدند .

وی با اشاره به مقابله دائمی حق و باطل، اظهار کرد: در برهه کنونی، صهیونیست‌ها  ادامه دهنده راه باطل است و تلاش دارد بر جهان سیطره پیدا کند و وظیفه مسلمانان است که در مقابل این رژیم غاصب و کودک کش ایستادگی کنند.

مدیرکل مرکز خدمات استان البرز ادامه داد: مسلمانان آزاده جهان و کسانی که زیر پرچم امام حسین (ع) جمع شده اند وظیفه دارند با آگاهی مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی کنند.

حجت الاسلام انصاری گفت: اگر همه مسلمانان جهان، ماهیت دشمنان حقیقی خود را بشناسند، در این صورت شهادت در راه حق را عزت دانسته و مردانه به استقبال آن می روند، چرا که دشمن شناسی مهمترین درس نهضت عاشورا است.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha