شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید محمدحسن یزدی نژاد

حوزه/ مسئول بسیج هنرمندان استان قم با بیان این که شهید حججی نماد محور مقاومت است، گفت: مکتب شهدا بعد از شهادت بیشتر توسعه پیدا می‌کند و در واقع شهدا خودیاری رسان این مکتب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  سید حسن یزدی نژاد در مراسم رونمایی از کتاب صوتی "سربلند" که در سالن جلسات بسیج هنرمندان قم برگزار شد، اظهار داشت: حضور مدافعان حرم در جبهه‌های نبرد و در دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) صحنه‌های بسیار خوبی را رقم زد که نشان‌دهنده رشادت‌ها و دلیری‌های فرزندان جبهه مقاومت است.

وی با بیان این که شهید حججی نماد محور مقاومت است، ادامه داد: کتاب صوتی سربلند کار خوبی از هنرمندان استان قم است که در سال‌های اخیر به‌خوبی در عرصه‌های هنری و مقاومت گام برداشته‌اند.

شهید حججی نماد محور مقاومت است

وی با بیان این که مکتب شهدا بعد از شهادت بیشتر توسعه پیدا می‌کند، بیان داشت: زیرا دست شهدا بعد از شهادت بازتر است و برای کارهایی که ترویج فرهنگ شهادت را انجام می‌دهند شهدا کمک می‌کند.

یزدی نژاد تصریح کرد: در کنار آثار مکتوب و تصویری باید فعالیت‌ها بر پایه صوت و آوا نیز رشد پیدا کند که بحمدالله در قم ظرفیت‌های خوبی در جامعه هنرمندان در این زمینه وجود دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha