پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله شاهچراغی

حوزه/ دفتر آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با حضور مسؤولان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، دفتر آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، بعدازظهر امروز با حضور استاندار سمنان و سایر مسؤولان افتتاح شد.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن تسلیت ماه محرم و عاشورای حسینی (ع)، اظهار کرد: دفتری که امروز افتتاح شد، دفتر خدمت به تمام مردم  استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه امیدواریم خداوند کمک کند به مردم ولایی، مذهبی و خوب استان سمنان که در راه اسلام از همه‌چیز خود گذشتند، خدمت کنیم، افزود: هیچ عبادت و مدالی بهتر از خدمت به مردم و خانواده‌های معظم شهدا نیست.

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه رضایت مردم، رضایت خداست و هدف ما از افتتاح این دفتر جز خدمت به مردم نیست، تصریح کرد: شما مسؤولان خدمتگزار مردم هستید و این عبادت را به شما بزرگواران، خادمان نظام و بازوان رهبری تبریک می‌گویم.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امام سجاد(ع) می‌فرمایند که خداوند اگر بخواهد به کسی خیری برساند، بهترین خیر را خواهد داد و آن حُب و عشق امام حسین (ع) است و او را عاشق امام حسین (ع) می‌گرداند.

وی با بیان اینکه امیدواریم زندگی و مرگ ما حسینی باشد و در روز قیامت نیز این امام همام شفیع ما قرار گیرند، تأکید کرد: امام حسین (ع) نیز خدمتگزار بودند و به اسلام خدمت بزرگی کردند؛ چراکه قیام امام حسین (ع) خدمتی به اسلام بود که امروز اسلام را زنده نگاه داشت.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام حسین (ع) در نصف روز هرچه داشتند به پروردگار عالمیان تقدیم کردند، عنوان کرد: ملت ما حسینی هستند که عزیزان خود را در راه خدا فدا کردند و در محرم با وجود تمام مسائل اقتصادی به عشق امام حسین (ع) خرج و نذر می‌دهند.

شاهچراغی خاطرنشان کرد: باید شکرگزار خداوند باشیم که حُب الحسین(ع) را به ما داده است، البته باید معرفت‌شناسی امام حسین (ع) را نیز به دست آوریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha