دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست هم‌اندیشی خطبای شاخص و پیشکسوت خوزستان

حوزه/ در نشست هم‌اندیشی خطبای شاخص و پیشکسوت خوزستان، بر لزوم ارتقاء سطح دانش تبلیغی خطبای استان به‌عنوان یکی از مأموریت‌های مهم اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تأکید شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری ماه محرم و فرصت مغتنمی که این ایام، پیش روی سخنرانان و مبلغین قرار داده، نشستی صمیمانه و کارشناسانه با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، معاون فرهنگی اداره کل و جمعی از خطبای شاخص استان همچون حجج‌اسلام «حسن‌زاده»، «سید محسن شفیعی»، «عطاروشن»، «شوشتری نسب»، «گلزار» و سایر اساتید صاحب نظر در این موضوع، برگزار شد.

در این راستا، حجت‌الاسلام فردآقایی، معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان، پیرامون اهم موضوعات مطرح شده در این نشست، اظهارداشت: در این جلسه نکات بسیار مهم و ارزشمندی در خصوص مسائل محتوایی منبرها، موضوعات قابل ارائه به مبلغین و خطباء، ارائه بسته‌های محتوایی تبلیغی و استمرار برنامه‌های لازم جهت ارتقاء سطح خطباء و منبری‌ها مورد تبادل‌نظر و بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت‌الاسلام فردآقایی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع، مقرر گردید اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان نسبت به ارائه کار ویژه ارتقاء سطح خطباء، اقدامات لازم را نیز انجام دهد.

نشست هم‌اندیشی خطبای شاخص و پیشکسوت خوزستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی خطبای شاخص و پیشکسوت خوزستان برگزار شد

نشست هم‌اندیشی خطبای شاخص و پیشکسوت خوزستان برگزار شد

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha