شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام نوروزی قزوین

حوزه / معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه قزوین از برگزاری مراسم «رد پای سه ساله دردانه امام حسین(ع)» و «شیرخوارگان حسینی» در تمامی بقاع متبرکه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا نوروزی، امروز در بازدید از نمایشگاه شمیم حسینی، در آستان مقدس امام زاده حسین(ع)، گفت: نهضت حسینی و قیام عاشورا عجین با امر به معروف و نهی از منکر است.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به برگزاری برنامه های دهه اول ماه محرم در بقاع متبرکه استان، بیان کرد: مراسم رد پای سه ساله دردانه امام حسین(ع) و نیز مراسم شیرخوارگان حسینی و بزرگداشت حضرت علی اصغر(ع)، روز جمعه ۲۲ مرداد، ساعت ۸ صبح با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، در تمامی بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه هایی که در شب های ماه محرم الحرام در آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می شود، عنوان کرد: چهارپایه‌خوانی در بقاع متبرکه احیا خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین عنوان کرد:  در حال برنامه‌ریزی برای تهیه و توزیع بسته‌ها غذایی بین مستمندان با همکاری گروه‌های جهادی هستیم و همچنین آمادگی اعزام روحانیون برای روضه‌ها خانگی را داریم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha