پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام و المسلمین مطیعی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: محرومیت زدایی از روستاهای استان به خصوص در حوزه آب رسانی اولویت دستگاه‌های خدمت‌رسان مانند ستاد اجرایی، سپاه، بسیج، جهاد و ... باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) سمنان با بیان اینکه روستاهای محروم استان نیازمند توسعه هستند، بیان داشت: محرومیت زدایی از روستاهای استان به خصوص در حوزه آب رسانی، اولویت دستگاه‌های خدمت رسان مانند ستاد اجرایی، سپاه، بسیج، جهاد و … باشد.

وی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها در راستای توسعه و رفع محرومیت زدایی بهره برد، خواستار شناسایی ظرفیت های روستاهای محروم استان شد و گفت: اولویت بندی رفع مشکلات و معضلات مناطق هدف کار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) باشد تا بتوانیم شاهد ارائه بهترین خدمات باشیم.

محرومیت زدایی در سطح استان سمنان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان نیز در سخنانی با اشاره به طرح‌های این ستاد در سطح روستاهای استان، گفت: برگزاری پویش‌های احسان زندگی با کمک بنیاد احسان و با محوریت تأمین آب برای روستاهای محروم استان از جمله اقدامات ستاد اجرایی است.

حامد احمدی با بیان اینکه آبرسانی به نقاط کمتر برخوردار، محرومیت زدایی، کمک به سیل زدگان به خصوص در جنوب دامغان که اردیبهشت ماه سال جاری دچار خسران شدند و… در زمره اقدامات ستاد اجرایی در سطح استان است، بیان داشت: سفر مسئول بنیاد احسان زیر نظر ستاد اجرایی برای تأمین مالی کمک‌ها به روستاهای محروم یکی از اقداماتی بود که در سال جاری شاهد آن بودیم.

وی با بیان اینکه احسان غدیر و سلامت احسان از جمله طرح‌هایی هستند که با هدف کمک به افراد نیازمند و محرومیت زدایی در سطح استان اجرا می‌شود، گفت: همکاری تنگاتنگی بین ستاد اجرایی و نهادهای مرتبط به خصوص دفتر اجتماعی استانداری وجود دارد از سوی دیگر این روزها شاهد توزیع و تزریق واکسن کووبرکت ساخت ایران در سطح استان هستیم که خوشبختانه با استقبال خوب مردم روبرو شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha