دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
یعقوبی

حوزه / امام جمعه نطنز تصریح کرد: با توجه به اینکه عزاداری برای امام حسین(ع) شناسنامه شیعه است، نباید روضه خوانی و مجلس عزاداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تعطیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام محمد یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته نطنز که با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت محدود در حسینیه مرکز این شهر برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت سیدالشهداء(ع)، با اشاره به وضعیت کرونا در کشور، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در سخنرانی اخیر با تقدیر از کادر درمان، کرونا را مسئله فوری و فوتی کشور و بیماری وحشی طغیان کرده نه فقط در ایران، بلکه در همه جهان عنوان کردند و بر تامین واکسن کرونا و دارو برای عموم مردم و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاکید فرمودند.

امام جمعه نطنز با بیان اینکه معنای پروتکل های بهداشتی این نیست که جلسات عزاداری امام حسین (ع) تعطیل شود، گفت: با توجه به اینکه عزاداری برای امام حسین(ع) شناسنامه شیعه است، نباید روضه خوانی و مجلس عزاداری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی تعطیل شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز پیروزی حزب الله لبنان در جنگ ۳۳ روزه، گفت: صهیونیست ها که  ۱۵ سال پیش می خواست با نابودکردن حزب الله به سراغ ایران بیاید با ایستادگی و مقاومت حزب الله در جنگ ۳۳ روزه شکست خورد.

امام جمعه نطنز با گرامی داشت سالروز ورود آزادگان به کشور، تصریح کرد: مقاومت را باید از آزادگان، رزمندگان، جانبازان و خانواده های معظم شهدا آموخت.

وی در پایان با اشاره به گلایه مردم از اجاره های سنگین مسکن، گفت  در حالی که مستأجران توان پرداخت اجاره سنگین را ندارند، مالکان خیال نکنند اگر امسال مبلغی به اجاره ها اضافه کردند بر گرفتاری هایشان غلبه کرده اند، بلکه در این شرایط حساس با خدا معامله کنند و رعایت حال مستاجران را بکنند.

 انتهای پیام ./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha