جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/تجلیل مشترک از گروه‌های جهادی حوزه علمیه خواهران و برادران

حوزه/ طی مراسمی از اعضای گروه های جهادی حوزه های علمیه خواهران و برادران کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفدر پناهی، مدیر حوزه‌ علمیه کهگیلویه و بویراحمد؛ بهمن وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب ها دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه و حجت الاسلام سیدابراهیم افتخاری، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، از گروه های جهادی تجلیل به عمل آمد.

ببینید:

تصاویرتجلیل از طلاب جهادی کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام سید ابراهیم افتخاری در این مراسم اظهار داشت: گروه های جهادی در کنار ارائه خدمات دینی و فرهنگی، در مواقع خطر و بحران هم به مردم کمک می کنند و به دنبال شهرت نیستند.

مدیر حوزه علمیه خواهران کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه فعالیت جهادگران بدون چشمداشت است، افزود: طلاب جهادی از ابتدای شیوع کرونا پای کار بودند و خدمات شایسته ای در زمینه ضدعفونی و گندزدایی معابر و اماکن، توزیع بسته های بهداشتی، کمک به بیماران کرونایی در بیمارستان ها، کفن و دفن اموات کرونایی و ... به جامعه ارائه دادند.

وی یادآور شد: گروه های جهادی حوزه های علمیه به صورت داوطلبانه و افتخاری در بیمارستان ها به یاری کادر درمان شتافتند.

برنامه های سفر نمایندگان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه به یاسوج

حجت‌الاسلام وحدتی آراسته، مدیر خدمات اجتماعی، پیشگیری و درمان آسیب ها دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه هم در حاشیه این مراسم به خبرنگار خبرگزاری حوزه در یاسوج گفت: با توجه به افزایش اموات کرونایی در موج پنجم کرونا و طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری که فرمودند طلاب جهادی باید در میدان حضور داشته باشد و همچنین دستور آیت‌الله اعرافی، طلاب جهادی با توان بیشتری به ارائه خدمت می پردازند.

وی، برگزاری نشست با طلاب خواهر و برادر جهادی فعال و تجلیل از آنها، شرکت در جلسه ستاد حوزوی بحران، جلسه با مدیریت حوزه استان، جلسه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و انسجام بخشی بیشتر طلاب جهادی برای اعزام به بیمارستان‌ها و آرامستان‌ها را از برنامه های سفر نمایندگان دفتر اجتماعی و سیاسی مرکز مدیریت حوزه های علمیه به کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha