چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اعلام آمادگی روحانیون در بخش کرونایی بیمارستانهای کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/ در جریان بازدید نمایندگان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه از بیمارستان شهید جلیل یاسوج اعلام شد که طلاب جهادی همچون گذشته با تمام توان در کنار مجاهدان و مدافعان سلامت خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کهگیلویه و بویراحمد، دکتر ذاکر سعیدی نژاد، رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج، در جلسه ای با نمایندگان دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه با اشاره به وقوع حوادث متفاوت از قبیل زلزله، سیل و... در کشور، گفت: کرونا بحث متفاوتی است که مقابله با آن دغدغه رهبر معظم انقلاب و همه مردم است.

رئیس بیمارستان شهید جلیل یاسوج افزود: از وقتی ویروس کرونا در دنیا و کشور ما شیوع پیدا کرد همه کادر درمان با تمام قوا در میدان  هستند و پرسنل علیرغم صدمه جسمی و روحی بر بالین بیماران حاضر می شوند، چون وجدان آنها اجازه ترک بیمار نمی دهد.

وی با بیان اینکه توانستیم کرونا را در استان مدیریت کنیم و آسیب فوتی و تعداد بستری به حداقل برسد، افزود: در موج پنجم کرونا همه ظرفیت بیمارستان زیر بار خدمات رفته است و اگر ژروتکل های بهداشتی رعایت نشود، شاید شرمنده بیماران شویم.

سعیدی نژاد از بدهی ۴۰۰ میلیارد تومانی بیمارستان شهید جلیل یاسوج خبر داد و اضافه کرد: بیمارستان علیرغم فضای فیزیکی خوب، نیاز به کمک ویژه دارد.

وظیفه طلاب جهادی خدمت رسانی به مردم است

حجت الاسلام بهمن وحدتی آرسته هم در این جلسه با اشاره به این که ستاد حوزوی بحران برای تقویت تعامل و همکاری دانشگاه های بین علوم پزشکی و حوزه های علمیه در کشور راه اندازی شده است، گفت: طلاب جهادی هیچ دخالتی در درمان ندارند و صرفا وظیفه ذاتی آنها خدمت رسانی به مردم است.

وی از آمادگی طلاب جهادی برای خدمت به بیماران و همکاری با کادر درمان در بخش کرونا خبر داد و اعلام کرد: طلاب جهادی با تمام توان در کنار مجاهدان و مدافعان سلامت خواهند بود و قدردان ایثارگری های کادر درمان هستیم.

مدیر خدمات اجتماعی پیشگیری و درمان آسیب ها دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه با بیان اینکه اگر زحمات و سختی های کادر درمان را نبینیم، بی انصافی است، یادآور شد: طلاب جهادی ظرفیت خوبی برای کمک به مجموعه علوم پزشکی است.
 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha