سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: حرکت وحدت‌آفرینی نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان باید همچنان ادامه یابد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان، یکشنبه ۲۴ مرداد در دیدار رئیس و اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان بر  اهمیت همکاری، همسویی و همپوشانی در جهت پیشبرد امور مربوط به جریان انقلاب همچون گذشته تأکید کرد.

وی افزود: مؤثران فعال در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان در ماه‌های گذشته در تجمیع نیروهای انقلاب در همه جهات بسیار حساس بودند و اثر گذاشتند؛ نیروهای انقلاب شبانه‌روزی در میدان بودند و به‌خوبی عمل کردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: عمل به وظیفه باید در زمان مناسب انجام شود که در شورای ائتلاف استان سمنان این‌گونه بود؛ رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند هر مسؤولیتی در هر جایی که قبول کردید، آنجا مهم‌ترین نقطه است.

مطیعی با بیان اینکه ارزیابی اعمال از سوی خداوند متعال بسیار مهم است و بررسی پرونده اعمال از سوی خداوند انجام می‌شود، گفتک هر مسؤولیتی هم توفیق و فرصت و هم امتحانی الهی است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: اگر در مسؤولیت‌هایمان کم بگذاریم، باید پاسخگو باشیم؛ یکی از نکاتی که هنوز هم باید سرلوحه کار شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان و گروه‌های انقلابی باشد، حفظ وحدت است.

مطیعی بیان کرد: هم‌زمانی تغییر و تحول در استان سمنان با ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی فقط وحدت را می‌طلبد و همه نیروهای انقلاب باید دور یکدیگر جمع شوند و چتر حمایتی شورا باید بزرگ‌تر و دایره جذب نیروها وسیع‌تر باشد.

وی تصریح کرد: ما حامی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان و همه نیروهایی هستیم که دلشان برای اسلام و انقلاب اسلامی می‌تپد و ولایت‌فقیه را قبول دارند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بیان کرد: اختلاف‌سلیقه‌ها نباید سبب شود تا نیروهای دوستدار انقلاب از هم دور شوند و حرکت وحدت‌آفرینی که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان آغاز کرده است، باید همچنان ادامه یابد.

مطیعی افزود: امروز باید نقاط مشترک میان نیروهای انقلاب پررنگ‌تر شود و همه وظیفه دارند تا در این زمینه تلاش کنند.

وی همچنین گفت:‌ افراد شایسته، پاک‌دست، خدمتگزار و توانمند باید وارد میدان شوند؛ ما همچنان همراه دوستان عزیزمان در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان خواهیم بود و وظیفه ما در استان، مساعدت به همبستگی و همپوشانی نیروهای انقلاب است تا خدمات خوبی برای مردم استان انجام شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: هماهنگی برای خدمت خوب باید انجام شود و مردم وارد صحنه شوند و خدمات‌رسانی مناسبی صورت گیرد.

مطیعی بیان کرد: معیشت مردم امروز بسیار اولویت دارد و مردم از مسائل روانی ناشی از شیوع کرونا و دوره طولانی درمانی آسیب دیده‌اند و باید برای آسیب روانی جامعه تدبیر شود.

وی گفت: مردم باید ببینند مسؤولان دنبال خدمت هستند و وظایفشان را به‌خوبی انجام می‌دهند و این از امور مهمی است که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان سمنان می‌تواند به آن کمک کند.

 انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha