جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام شعبانلی قزوین

حوزه / مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: شهدای کربلا بهترین الگوی بصیرت هستند، چرا که راه درست را تشخیص دادند و در رکاب امام حسین(ع) باقی ماندند تا به مقام والای شهادت دست یافتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اکبر شعبانلی، صبح امروز در مراسم سوگواری دهه اول محرم در مسجد جامع شهر آوج، گفت: عاشورا بصیرت و شناخت راه درست در زندگی است؛ شهدای کربلا به بصیرت دست یافتند و  راه درست را به آیندگان نشان دادند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج خاطرنشان کرد: با بهره‌گیری از برکات مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) می‌توانیم بیش از پیش رسالت حقیقی امام را در حادثه کربلا بشناسیم و در این مسیر متحول و مجهز به بصیرت شویم.

 وی ادامه داد: امام خمینی(ره) نهضت امام حسین(ع) را سرچشمه همه قهرمانی‌ها و پایداری‌ها عنوان کردند و تأثیر عملی آن را در رهایی از ظلم و رسیدن به سعادت و آزادگی برای جهانیان آشکار ساختند.

شعبانلی اظهار کرد: تاریخ بشریت، انقلاب‌های بسیاری را تاکنون تجربه کرده است، اما فقط پیام حیات‌بخش عاشورا است که پس از گذشت قرن ها همانند خورشیدی فروزان راهنمای انسان‌های آزادی‌خواه است.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: عاشورا، ریشه انقلاب اسلامی و رمز پیروزی آن است و همه شهدا در وصیت نامه‌های خود به ترویج مکتب اسلام ناب محمدی(ص) توصیه کرده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان آوج گفت: شهدای کربلا بهترین الگوی بصیرت هستند، چرا که راه درست را تشخیص دادند و در رکاب امام حسین(ع) باقی ماندند تا به مقام والای شهادت دست یافتند.

شعبانلی با تاکید بر این که پرچم عاشورای حسینی امروز پرچم آزادگان عالم  است، اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی بیش از چهل سال است که می خواهند انقلاب را از بین ببرند، اما به کوری چشم آنان ایران امروز  به جبهه مقاومت تبدیل شده است و باید این راه را با تمام قوت و قدرت ادامه بدهیم.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha