جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت السلام والمسلمین سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی گفت: به دنبال جذب نیروهای توانمند و مناسب حوزوی هستم؛ طلبه در گذر زمان و با کسب علوم دینی و تعمیق آن ها می تواند بهره دهی بهتری نیز داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در نشستی با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه که در دفتر مدیر حوزه در قم برگزار شد، گفت: نقش روحانیت در دفاع مقدس یکی از موضوعات مهمی است که باید به صورت مشروح و منسجم به آن پرداخته شود.

وی افزود: متأسفانه افرادی از طلاب که در سازمان های نظامی به صورت پاره وقت یا قراردادی مشغول به خدمت هستند دارای شرایط و ضوابط آیین نامه های جذب رسمی نیستند؛ مثلاً در برخی نهادها نیاز به مدارج تحصیلی سطوح عالی است اما شخص طلبه فقط مدرک تحصیلی سطح یک را اخذ نموده است.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی خاطرنشان کرد: به دنبال جذب نیروهای توانمند و مناسب حوزوی هستم؛ طلبه در گذر زمان و با کسب علوم دینی و تعمیق آن ها می تواند بهره دهی بهتری نیز داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جمعی از فضلا و دانش آموختگان حوزه های علمیه در سازمان های نظامی کشور مشغول به خدمت فرهنگی و دینی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • بهروزیزدان پناه IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۳۰
    0 0
    دیدارخیلی خوبی بوده واگرمنجربه همکاری پاره وقت فضلای حوزه باارتش وسپاه شودبسیارخوبست
  • طلبه انقلابی IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    الان توکلانتری ها بپرسید روحانی مستقر هست چگونه است ؟؟؟؟!!!مسولین می گویند خوبه ولی خود طلبه چی می گه؟!